نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1602
-
الف
+

مهران رجبی : صدا و سیمای ایران معجزات و قصه های قرآنی را به تصویر بکشد

«مهران رجبی» درباره اقبال مردم ایران از فلم و سریال های قرآنی و تاثیر آن بالای سینمای ایران سخن گفت.

«مهران رجبی» بازیگر سینما و تلویزیون درباره اقبال مردم ایران از فلم و سریال های قرآنی و تاثیر آن بالای سینمای این کشور سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مهران رجبی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «دردسرهای عظیم» و «روزگار قریب» شاهد بودند ، در مصاحبه جدید خود از اقبال مردم ایران از فلم و سریال های قرآنی و تاثیر آن بالای سینمای این کشور سخن گفت.

 «مهران رجبی» با اشاره به این که پیشرفت و توسعه سینمای قرآنی نیازمند حمایت مسئولان فرهنگی کشور ایران را دارد گفت: با توجه به این که فلم ها و سریال‌های قرآنی با اقبال بالای مردم مواجه می‌شود، بدون شک ساخت چنین فلم هایی باعث افزایش بینندگان تلویزیونی و تماشاگران سینما خواهد شد.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: به همین دلیل حمایت مسئولان فرهنگی ایران از ساخت این گونه فلم ها، هم باعث افزایش پیوند مخاطبان با تلویزیون و سینما و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می شود.

وی ادامه داد : کسانی که دغدغه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دارند، می توانند در بخش سینما و تلویزیون و ساخت فلم های قرآنی سرمایه گذاری نمایند تا آثار آن را در سطح جامعه ببینند، چرا که داستان ها و قصه های قرآنی سرشار از آموزه های دینی است که برای افراد جامعه سودمند است و هر فلم قرآنی که از تلویزیون و یا سینما نشر می گردد، بیانگر آموزه ها و مفاهیم قرآنی است که یقینا آثار معنوی خاصی در جامعه خواهد داشت.

«رجبی» به خبرنگار فارس گفت: هر چقدر مسئولان سینمایی بتوانند با استفاده از فن آوری های جدید و تصاویر چند بعدی و جلوه های ویژه، معجزات و قصه های قرآنی را به تصویر بکشند، شاهد افزایش اثرگذاری این گونه فلم ها در میان افراد جامعه خواهیم بود.

«رجبی» با سریال «روزگار قریب» تبدیل به بازیگری پرآوازه شد ؛ او همچنان در سریال های «لیسانسه‌ها»،«دوران سرکشی»، «سرزمین کهن»،«دردسرهای عظیم»، «پرده‌نشین»، «روزهای بد به در» و… نقش‌های متفاوتی را بازی کرده است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر